Lektoři
Bc. Veronika Čejglová
Pedagogická fakulta Hradec Králové
Co považuji na výuce za nejdůležitější:
Nejdůležitější je se nebát mluvit a potom už jen mluvit, mluvit a zase jenom mluvit :)
Učí na pobočce: Chrudim
PhDr. Irena Galadwen Staňková
PedF UK Praha a FSV UK Praha
Co považuji na výuce za nejdůležitější:
Studium a výuka cizích jazyků byla pro mě vždy vášní a také znamenala svobodu. Možnosti. Bez hranic. Cestovat, komunikovat a propojovat se s lidmi. Zároveň ale i výzvou k překonávání vlastních limitů a strachu v cizím jazyce mluvit.
A v tom ráda pomáhám a podporuji i ostatní. Mým záměrem je, aby se mí studenti zlepšovali ve svých jazykových znalostech, plynně komunikovali a přestali se bát mluvit. A aby tak činili s lehkostí a přinášelo jim to zejména radost. Důležitá je autentičnost, empatie, podpora, prostě přátelská a bezpečná atmosféra.
Učí na pobočce: Kolín, Kutná Hora, online
Bc. Grace Bantol
University of the Philippines Diliman
Co považuji na výuce za nejdůležitější:
To make teaching more effective, I think it is very important for the teacher to tailor the lessons based on student needs and expectations. It is also equally important to foster positive encouragement and a relaxed atmosphere so students are motivated and will eagerly participate in the lessons. Once these factors are in place, teaching becomes easier for the teacher because he/she will have a student who is fully engaged.
Učí na pobočce: Kutná Hora, + online
Mgr. Dany Williams Hernández Fonseca
Universidad de La Habana
Co považuji na výuce za nejdůležitější:
"Hombres recogerá quien siembre escuelas". "Men will pick up who plants schools". José Martí, was a Cuban poet, essayist, journalist, translator, professor, and publisher, who is considered a Cuban 🇨🇺 national hero and an important figure in Latin America literature.
Učí na pobočce: Chrudim, + online
Mgr. Denisa Švandová
Univerzita Pardubice
Co považuji na výuce za nejdůležitější:
Nejdůležitější pro mě je učinit z osvojování cizího jazyka pestrou a obohacující činnost, při které student cítí, že se s každou lekcí posouvá o krok dál a zároveň blíž ke svým cílům a snům.
Učí na pobočce: Chrudim
Mgr. Marcela Příhodová
Filozofická fakulta Ostravské univerzity
Co považujete na výuce za nejdůležitější:
Ve výuce považuji za nejdůležitější navodit příjemnou atmosféru a aplikovat trpělivý přístup, aby se student nebál projevit. Snažím se o to, aby hodina byla pestrá a přizpůsobená potřebám a povaze studenta - základní je, aby student měl pocit, že je pro něj výuka přínosná, a pokud ho téma zaujme nebo pobaví, je to ideál.
Učí na pobočce: Chrudim
Ing. Michaela Dolejší
Vysoká škola ekonomická v Praze
Co považuji na výuce za nejdůležitější:
Při výuce se řídím tím, že angličtina je kamarádka, se kterou je vždycky zábava, se kterou se dá probrat jakékoli téma, se kterou člověk může zcestovat celý svět a dozvědět se spoustu nového a rozhodně to může být láska na celý život :-).
Učí na pobočce: Kolín, Kutná Hora, online
Mgr. Anja Majstorović
University of Sarajevo
Co považuji na výuce za nejdůležitější:
For me, it is essential to meet individual learner needs when teaching. Positive relationships we build with students often become a motive for students' language skills to grow. And of course, it is important to remember we all were beginners once, so having patience gives a student the courage to learn.
Učí na pobočce: firemní výuka u zákazníka, online
Mgr. Jolana Tůmová
Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity Brno
Co považuji na výuce za nejdůležitější:
Mým cílem je naučit mé studenty milovat francouzštinu a potom jde již vše samo :-) Ve výuce kladu největší důraz na aktivní práci s jazykem, to znamená hodně mluvit, poslouchat, rozumět a nebát se reagovat.
Učí na pobočce: Kutná Hora, online
Bc. Tatiana Činovcová
Univerzita Pardubice
Co považuji na výuce za nejdůležitější:
V první řadě jde o vnitřní motivaci žáka. Já se své nadšení pro jazyk pokouším přenést na studenty, a vytvořit tak hodiny přínosné jak pro ně tak pro sebe. Samozřejmostí je také mít v hodinách přátelskou atmosféru, kterou se „láme“ bariéra, a přizpůsobovat hodiny individuálním potřebám a žádostem studenta.
Učí na pobočce: online
Petra Vinklerová
Anglické gymnázium, SOŠ, VOŠ
Co považuji na výuce za nejdůležitější:
Posláním lektora je pro mě jednoznačně „služba“ studentům, naslouchání jejich individuálním potřebám i tempu a vytvoření přátelské, motivující atmosféry.
Prvotní ostych a obavy z komunikace v cizím jazyce zažíváme všichni a já se vždy snažím se svými studenty tuto bariéru překonat - cílím na to, aby se při výuce cítili skvěle, dokázali sami sebe překvapit, a aby své získané znalosti byli schopni použít v praktickém životě. Ve své výuce razím trošku opačný směr, než se říká jedno české přísloví "mluviti zlato". Zkrátka a jednoduše - nemít strach a MLUVIT. To je to nejdůležitější gró.
Učí na pobočce: firemní kllienty v Chrudimi, online
Anna Králová
Univerzita Hradec Králové, obor Učitelství pro 2. stupeň ZŠ (kombinace anglický jazyk a literatura s biologií), 4. ročník
Co považuji na výuce za nejdůležitější:
Má výuka klade důraz na individuální potřeby žáků. Za nejdůležitější faktory efektivního vyučování považuji motivaci, zájem a chuť nebát se postavit novým výzvám.
Učí na pobočce: u zákazníků - Hradec Králové, online
Mgr. Geanny Garcia Delgado
Universidad de las Artes (ISA), Cuba
Co považuji na výuce za nejdůležitější:
Když pozdrav s úsměvem otevře nepostradatelnou komunikaci mezi studentem a lektorem a obě strany jsou připravěny dávat a přijímat. V té chvíli teprve začne výuka.
Učí na pobočce: Chrudim, online
Mgr. Pavel Stehno
Filozofická fakulta Masarykovy univerzity v Brně, Pedagogická fakulta Univerzity Hradec Králové
Co považuji na výuce za nejdůležitější:
Don't go backwards, you have already been there. 😉
Učí na pobočce: firemní klienty v Havlíčkově Brodě
Eliška Poláková
Fakulta informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové
Co považuji na výuce za nejdůležitější:
Nejdůležitější je vytvořit pro studenty přátelské prostředí, ve kterém se cítí dobře a na výuku se pak těší. Na hodinách je důležité, aby se nebáli mluvit a posouvali se v jazyce dál, každý svým tempem.
Učí na pobočce: firemní klienty v Hradci Králové, online
Mgr. Vojtěch Krátký
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě, obor Učitelství němčiny pro střední školy
Co považuji na výuce za nejdůležitější:
Jako lektor němčiny považuji za nejdůležitější individuální přístup k studentům. Každý má své vlastní učební tempo, potřeby a cíle. Snažím se pochopit jejich motivaci a přizpůsobit výuku tak, aby byla efektivní a přinášela jim radost z učení. Důležité je také aktivní zapojení, komunikace v němčině a praktické situace, které jim pomohou osvojit si jazyk. Ať už se učíme gramatiku, slovní zásobu nebo konverzaci, je důležité, aby se žáci cítili podporováni a motivováni k dosažení svých cílů. Díky interaktivní výuce je celý proces velmi dynamický a studenti dosáhnou svých cílů rychleji.
Učí na pobočce: Chrudim
Mgr. Veronika Ludvíková
Univerzita Hradec Králové, pedagogická fakulta – učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Co považuji na výuce za nejdůležitější:
Ze zkušenosti vím, že zážitkové učení je nejefektivnější – „ochutnat“ si nové vstupy všemi smysly. Každý student je pro mě výzva, snažím se pro něj pomocí empatie a vhodně kladených otázek nalézt to nejoptimálnější řešení. Samozřejmostí je úsměv na tváři (nejlépe na obou stranách) a pocit důležitosti, který se snažím ve svých studentech vyvolat společně s vnitřní motivací.
Učí na pobočce: Chrudim
Daniel Kurečka
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem - Specializace v pedagogice: Anglický jazyk a literatura
Co považuji na výuce za nejdůležitější:
Zábavu, kreativitu, přátelskou atmosféru a objevování. Angličtina je s každým studentem naprosto jedinečná, jelikož se každý student učí jazyk jinak. Zaměřuji se zejména na objevení stylu každého svého studenta a tím mohu přizpůsobit lekce tak, aby byly co nejvíce obohacující. Díky tomu se učím společně se studentem a je fascinující, kam nás každá lekce může zavést, takže pokaždé objevujeme a učíme se něco nového.
Učí na pobočce: Chrudim
Matěj Suchánek
University College Cork, Cambridge English Proficiency
Co považuji na výuce za nejdůležitější:
Osvojování cizího jazyka je dlouhodobý proces. Mým cílem je sehrát v tomto procesu roli průvodce a pomáhat studentovi překonávat různá úskalí. Důležité je to, aby student mluvil většinu hodiny a nebál se vystoupit ze své komfortní zóny. Velký důraz kladu zejména na individuální přístup ke každému studentovi a jeho aktuální potřeby. Student má z hodiny odcházet s dobrým pocitem a být pozitivně naladěn.
Učí na pobočce: Kutná Hora, online
Michael Ščigel
Katedra rozvojových a environmentálních studií, PřF UPOL
Co považuji na výuce za nejdůležitější:
Ve výuce považuji za nejdůležitější pocit bezpečného prostředí pro otevřenou mysl jak pro studenta, tak pro lektora.
Učí na pobočce: firemní klienty, online
Kateřina Sofie Benešová, DiS.
Univerzita Pardubice, anglický jazyk pro vzdělávání, Konzervatoř Pardubice, hra na klavír
Co považuji na výuce za nejdůležitější:
Příjemnou atmosféru a pocit bezpečí, věřím, že jedině tak se můžeme učit a rozvíjet.
Učí na pobočce: firemní klienty v Praze, online
Denisa Lipusová
Univerzitě Palackého v Olomouci, učitelství pro SŠ (obory Pedagogika, Latinská filologie), Učitelství AJ a literatury pro SŠ rozšiřující studium na Ostravské univerzitě
Co považuji na výuce za nejdůležitější:
Ve výuce je pro mě nejdůležitější přátelská studijní atmosféra, která je založená na vzájemné důvěře mezi studentem a lektorem. Snažím se, aby mé hodiny byly motivující a měly spád. Proces výuky přizpůsobuji potřebám a cílům každého studenta.
Učí na pobočce: firemní klienty